Kodukord/ House rules

Siit blogist materjalide kasutamisel palun viita aadressile
http://annelasblogi.blogspot.com/ või teata mulle!
Uus blogi (ainult Neofinetia ja Sedirea) http://annelaneo.blogspot.com/

When using materials from this blog please refer to
http://annelasblogi.blogspot.com/ or report me !
New blog (only Neofinetia and Sedirea)
http://annelaneo.blogspot.com/

teisipäev, 19. juuni 2012

Minu malaxis´ed

Meil Eestis kasvab sellest perekonnast ainulehine soovalk (varem oli sookäpp) - malaxis monophyllos


Mina sain oma soovalgud eelmise aasta augustis O&M-st. 

Mõtlesin, et nüüd astusin küll oma juveelidega ämbrisse. Lehed olid närakad, mitte sellised nagu ootasin nagu olin fotodel näinud. Erksad ja värvilised lehed jäid ilmselt ebareaalsusesse. Roheline oli oma värvuse kaotanud, kortsus, katkised ning mingid kuivanud õievarred.
Ühesõnaga olin pettunud, kohe nii, et ei teinud ühtegi fotojäädvustust - praegu oleks olnud hea vaadata Nii nad räbalakesed kolmekesi (kolm erinevat liiki) riiulil seisid. Igaks juhuks käisid Raidi käe alt läbi, nii paar korda.
Varsti kuivasid lehed ning jällegi mul mingid paljad porgandid. Peast käis läbi, et seekord valvuriametit ei olegi vaja pidada.
Novembris asetasin nad päris aknaklaasi lähedale, seega jahedamas. Hea, kui kord kuus tuli meelde õrnalt niisutada substraadi pinnast. Kastmisega ei kiirustanud, sest elu ei paistnud. Tegelikult ei uskunudki näha, lihtsalt katsetasin, et vaadata, mis saab. Mingi hetk tulid meelde ja hakkasin neid tähelepanelikult silmitsema.
Juhei! Algul paistis ühes potis ja siis järgmises. Ja nii nad riburada ärkasid talveunest.
Malaxis calophylla asemel tuli mingi spec. striped leaves.
27. veebruar                                                       17. märts

27. veebruar
Sellel oli kaks haru küljest pudenenud ja panin titad sambale. 
Nii nad eraldi mul kuulasid, kui mingid nutid hakkasid paistma.









M. khasiana 27.veebruar                                 17. märts

Kolmas liik kõige unisem Malaxis josephiana.

Kõik on kenasti sirgunud, lehtedega on nii nagu on. 
Unistustest on asi kaugel.
Mõni läks isegi õitsema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar