Kodukord/ House rules

Siit blogist materjalide kasutamisel palun viita aadressile
http://annelasblogi.blogspot.com/ või teata mulle!
Uus blogi (ainult Neofinetia ja Sedirea) http://annelaneo.blogspot.com/

When using materials from this blog please refer to
http://annelasblogi.blogspot.com/ or report me !
New blog (only Neofinetia and Sedirea)
http://annelaneo.blogspot.com/

reede, 23. mai 2014

Minu esimene nerikomi katsetus

Kuna jällegi tuli üks puudumine keraamika õhtult, siis tahtsin vastava teema kodus ära proovida.
Muidugi ega ma siis lihtsat asja kätte ei võtnud ikka keerulisemat. Teen nelinurksetest tükkidest. Kursusel oli tehtud ümmargused nagu rullbiskviit kokku rullitud.
Et see nii kaua aega minult võtab, seda ei osanud uneski näha.

Sai rullitud kahte värvi saviga:
valge ja punase voolimissaviga erineva paksuse ja suurusega ribasid.
Üksteise otsa vaheldumisi laotud. Kahe riba vahet ka niisutasin.
Kui paras kõrgus, siis rullisin üle ning lõikasin
parajad tükid välja.
Kõik tuli hoolega kile alla peita, et ära ei kuivaks.
Korralikult laotud ja vahed ka niisutatud. Muidugi ei surunud ma eriti tugevasti külgesid kokku - esimene viga.

Tükikeste ühendamine.

Üks külg sai põhjalikumalt silutud kui teine, sest teist tahtsin jätta väljaspoole.
Õhinaga sai tehtud ning vahva oli. Aga probleemid alles algasid !

Sellised probleemid, et fotode tegemine jäi katki.
Plaan oli muidugi ümmargust lillepotti teha, aga plaaniks ta jäigi.


Kõik illusioonid luhtusid, kui hakkasin rulli keerama. Juba enne oli kahtlane, kui tahtsin riba üles tõsta, siis silusin veelkord põhjalikult. Mässasin ja mässasin, aga rulli ma teda ei saanud. Hea, et ma tol hetkel üksinda kodus olin ! Sebrast oli vahepeal juba tiiger saanud!


Tuli päästa, mis päästa andis, et mu mitmetunnine töö ei oleks asjata olnud.
Nelinurkse saan ma ju teha - tuli mõte! Lõikasin kähku tükid välja ning asusin neid ühendama.
Jess, õnnestuski !!!

Nüüd sai külgede ühendamises eriti hoolikas oldud, liim ka vahele, mitte palju.
Tahtsin ikkagi säilitada niipalju kui võimalik oma tiigritriibulist mustrit.


 

Põhi sai siis üksikutest ribadest kokku rullitud
ning ikka kuupäev ja initsiaalid põhja alla.


Kus ma hoidsin hinge kinni kui eelpõletusse läks, et midagi ei juhtuks. Kuivas muidu kenasti ja ühtegi pragu sisse ei löönud.
Glasuuritud läbipaistva glasuuriga ning keskkuumus 1170C.




Tuli ilus sebraline.
Oma otstarbe leidis kohe, kuigi sellist asja ma ei plaaninud.
Aga pole halba ilma heata. Kogemus see-eest missugune !!!

Kunagi võtan kindlasti ette, kui otsustan selle tarvis rohkem aega pühendada.
Nii lihtsalt ma püssi nurka ei viska !!!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar